Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Novi balkanski ratovi su već na pragu

Komentari (20) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 03 februar 2010 13:08
g.luci
kako bi rado "zapalio balkan" ovaj rus!
koje smesne lekcije deli, isto kao i amerikanci na drugoj strani!!!!
e moj balkansko srbijo, i sve ostali drugi balkanci......
tako prosto je to!.....
Preporuke:
0
0
2 sreda, 03 februar 2010 13:13
Danski Srbin
SELO GORI A BABA SE CESLJA
Dok mi zapenili u diskusiji Nato ili nista, taj isti Nato nam javno o glavi radi.Malo pre sam poslao komentar na clanak g.Divjaka u dnevnom listu Politika ,u kome on razradjuje teme za ili protiv Nata.U komentaru sam pomenuo da u clanku nedostaje odbrambeni savez sa Rusijom kao treca mogucnost.
Moj komentar nije stampan.
JEDINI PUT SIGURNOSTI ZA SRBIJU JE ,SAD I ODMAH ,VOJNO - ODBRAMBENI SAVEZ SA RUSIJOM.
Naivno je verovati da ce nas primiti u EU bez da pre toga priznamo kvazi drzavu Kosovo.
PO SVEMU SUDECI ,NASI MUDRI POLITICARI CE NAS OPET DOVESTI U SITUACIJU DA PRICAMO STA SMO TREBALI URADITI - A NISMO.
Obratite paznju kako smo obavesteni. Preko prevoda sa Ruskog smo saznali u kakvom se sosu nalazimo.
Preporuke:
0
0
3 sreda, 03 februar 2010 14:30
TOPOLj
Ako događaje s kraja dvadesetog vijeka posmatramo kao košarkašku utakmicu onda to izgleda ovako:Kada se oglasila pištaljka u Dejtonu 21.11.1995 završena je tek prva četvrtina.1999 uslijedio je NATO zločin protiv Srbije,u drugoj četvrtini.Ali počelo je drugo poluvrijeme samo sa jednim veoma važnim detaljom.Promjenjeni su igrači(čitaj igrači na globalnom nivou)na početku treće četvrtine.Jeljcina više nema.On je samo lokao i ništa ga drugo nije zanimalo.A sada,sada su trijezni u Kremlju.I u toj trećoj četvrtini počele su da se redaju trice sa ruske strane.Ovi novi igrači su eksperti za trice.Kod njih nema povlačenja.A i neoprostivo je lagati ih i raditi im iza leđa.Osim toga spremni su ići do kraja.Ne moram naglašavati šta ovo znači.Rusija zbog tih trica u četvrtu četvrtinu ulazi sa ogromnom prednošću.NATO,Amerika i njihove balkanske prišipetlje postupaju neodgovorno,drsko i bezobrazno.I to prema kome?Prema istoriji i prema Bogu.Ovo su vrijeme i situacija kada imaš pravo samo da jednom pogriješiš.I ta greška znači samo jedno:SIGURNU SMRT.Upravo to rade gore pomenuti.Redakcija NSPM je učinila i čini mnogo dobrih stvari kada je u pitanju Srbija.Postala je oaza u Sahari Borisa Tadića.Medijska dakako.Zato bi bilo veoma dobro da NSPM na svojim stranicama javnosti Srbije(i ne samo Srbije)prezentuje novu rusku vojnu doktrinu.Vjerujem da ni poštovani Vasilije Kleftakis nebi imao ništa protiv da je prevede na srpski.Meni lično ona je poznata,ali mnogo je neodgovornih danas ovdje na Balkanu ali i u svijetu.Ti neodgovorni misle da je njihov protivnik vazduh ili nekakav zid koji ne uzvraća na udarce.Teško griješe.Taj neko itekako zna dobro da uzvrati.A onda...Odakle god da gađaju upada.Posebno vole trice.Kako vidimio niko i ništa nije daleko.Vrijedi razmisliti o ovome.Obraćam se razumnim.A ovi drugi,svakako,odavno su izgubljen slučaj.
Preporuke:
0
0
4 sreda, 03 februar 2010 16:10
Ultravisitor
Naivno je verovati da ce nas primiti u EU bez da pre toga priznamo kvazi drzavu Kosovo.


Cilj Zapada je da unisti srpski nacionalni korpus gde je to god moguce jer bez Srba kontrola Balkana je prosta. Ostali narodi Balkana, poslusnici Zapadnih sila pod zapadnom kontrolom vise od nekoliko vekova, ne traze nista posebno osim da dobiju deo plena. To im je i omoguceno ako se zalazu kako su se zalagali kroz istoriju Osmanlijske, Austrougarske i Nacisticke dominacije na Balkanu. Problem nije u neprijateljima izvana, problem je u neprijateljima iznutra koji pokusavaju resiti posao za zapadne poslodavce uz sto manje troskove. Prica kako ovaj Rus zeli rat na Balkanu je neumesna. Znamo svi ko zeli rat i ko ga je uvek izazivao. Stoga, malo ozbiljnosti prema ovoj temi koja je od izuzetnog znacaja. Savez sa Rusijom je jedini izlaz. To da je taj savez tabu-teba demokratske Srbije je notorn cinjenica. Cela Srbija je pod okupacijom. Srbijanski mediji su u rukaam zutih revolucionara. toem je umnogome doprinela apatija koja vlada medju narodom koji nemo posmatra sta se desava, od donosenja neustavnih zakona o medijima do statuta Vojvodine i najavljene Rezolucije o genocidu u Srebrenici. Sami smo krivi za ono sto nam se desava.
Preporuke:
0
0
5 sreda, 03 februar 2010 16:16
Saša
Mislim da je moguće očekivati pokušaj ostvarenja "konačnog rešenja" za sever KiM-a i Republiku Srpsku kao deo plana za uvlačenje unitarne BiH i ostatka Srbije u NATO.
Preporuke:
0
0
6 sreda, 03 februar 2010 18:27
Kiza
@Danski Srbin, prijatelju nemoj ni pokusavati da posaljes komentar Politici koji se rezimu ne bi dopao. U toj, nekada ponosnoj novini, moderator odbija vecinu nepodobnih komentara. Politika je najbolje ogledalo propasti Srbije.
Sto se ovog teksta tice, odlicno objasnjava vojno-politicku situaciju na Balkanu. Koji mamlaz moze da pomisli da ce Zapad, zato ste je zamenio Milosevica svojim pulenima, sada da zaustavi svoj projekat 'Srbija'? Dakle, Srbi ne poznaju Zapad. Jer Zapad uvek zavrsava projekte, a ovaj na Balkanu nije jos zavrsen. Nije njima cilj unistenje Srbije, nego potpuna marginalizacija i ekonomsko porobljavanje. Do sada su ostvarili samo oko 60% od plana. Preostali su: ponistenje RS vredan 20%, Severnog Kosova 10%, odvajanje Vojvodine 10%. Poslednjih 10% je okupacija svega preostalog usisavanjem u NATO pakt.
Samo sto nece biti novog rata, jer ce Srbi sve da progutaju, a Rusi i Kinezi ce se samo drati da skupe sebi poene u UN. I nikom nista.
Ovaj Zapadni projekat moze da bude seme nekog novog sukoba na Balkanu, u daljoj buducnosti, ako se Srbi ikad iskobeljaju iz plana.
Preporuke:
0
0
7 sreda, 03 februar 2010 19:05
Peter RV
Odlicna otcena situacije.
Ocigledno je da se pritisak Vasingtona-Brisela Osovine na srpske vlastodrsce, najednom udvostrucio- da konacno stave Srpski Narod na koljena. 'Nasoj' vladi je samo dozvoljeno da to izmanipulise na svoj nacin. Poceli su sa Euleksom da zavrse sa rezolucijom o Srebrenici sto nije malo za tako kratko vrijeme. Ali to je samo pocetak.
Mi smo jedna okupirana zemlja (kao sto kaze ultravisitor)- neka vrsta protektorata. Tretira nas se kao i 'Kosovu', sto 'nasa' vlada prima sa osmjehom. Okupacija je tu, u svemu sem u imenu. Tacno je, da se nas ne strijelja ovoga momenta, ali ni to nece bit izkljuceno u buducnosti. Ovim putem, nasi vlastodrsci ce nas uskoro ubjedjivat- hipnotizovanim "evropom koja nema alternativu" da Srbima i nije potrebna drzava.
Vrlo uskoro ce nam postat jasno da nam ostaju samo dvije mogucnosti (jer ko moze zamislit trecu, da ce nasi evro-atlanski satrapi sklopit vojni savez sa Rusijom?)- Jedna je, da izceznemo potpuno kao drzava (i kasnije kao nacija), a druga, da se sami branimo oruzjem, ako treba, protiv toga. Iskender i Topolj su potpuno u pravu.
Preporuke:
0
0
8 sreda, 03 februar 2010 20:02
Davor (Osijek)
Ovo je prijevod teksta sa engleskog koji je objavila NSPM. Budući je tekst ponovljen (preveden) ponovit ću svoj komentar.

Srbi trebaju znati da u Rusiji postoji mnogo glasila u stilu srpskog Blica ili B92. U Rusiji su to neutjecajna glasila u službi zapadnih imperijalista. U Rusiji postoji tzv. "Druga Rusija" koje ogromna većina Rusa prezire, a koji rade za iste one za koje radi i tzv. "Druga Srbija". Gle "slučajnosti", i jedni i drugi imaju ono Druga u nazivu, a to nije slučajno jer se tim nazivom implicira podjela, dakle ne jedna Srbija ne jedna Rusija već dvije Srbije, dvije Rusija - zavadi pa vladaj.

A ovaj tekstuljak ima za cilj da preplaši ionako uplašene Srbe (dakle odnarođene Srbe jer strah nije u srpskoj tradiciji i srpskom biću), da se Srbi sami dovedu u poziciju da ih neprijatelj osakati i to bez i jednog jedinog metka. Ovaj članak je napisan za interese zapadnih imperijalista u cilju psihološko-propagandnog rata protiv Srba da bi se Srbe još više uplašilo i da to onda proizvede takav efekt u svijesti Srbina da Srbin sam sebi puca u glavu.

Naravno, da ta neprijateljska propagandna aktivnost ne bude tako očigledna, da ne bi čak i takvi (od 2001.) godinama sluđeni Srbi ipak prepoznali tu neprijateljsku aktivnost, te da bi se stvorio privid tobožnje objektivnosti, tu i tamo se napiše par istinitih ili objektivnih rečenica, ili se pod tekst potpiše neki Rus (to kod Srba stvori slijepo vjerovanje onome tko piše), ali to ne mijenja suštinu članka - uplaštiti Srbe i onda ih strahom držati pokor(e)ne.

Suština članka je da se 10ak milijuna Srba (dakle onih koji su tijekom cijele svoje povijesti hrabro ustajali protiv nadmoćnijih, i Turaka i Austro-Ugarske i Nijemaca a nedavno čak i 20tak NATO kukavica) treba uplašiti 5-6 milijuna podrepaša u regiji. I to onih podrepaša koji su kukavice jer se nikad nisu sami izborili za nešto već su samo služili stranim okupatorima.

Ne bojte se Srbi!
Preporuke:
0
0
9 sreda, 03 februar 2010 20:10
Svetislav Kostić
Njemačko francuski publicist i politički analitičar Peter Šol Latur, citirajući kritički neku blentavu izjavu jednog njemačkog generala o ratu u Avganistanu, Šol Latur tim povodom upozorava Zapad da sve što se danas odigrava u Iraku, Bliskom Istoku I USKORO NA BALKANU, za Evropu je neizmjerno važnije od držanja položaja po svaku cijenu u izolovanim vojnim bazama u poslednjem kutku Zentralne Azije. „Peter Scholl Latour je Evropu namjerno podvukao, a Ameriku izostavio“, stoji u predgovoru nedavno objavljene knjige. Mada s obzirom na temu, težište prebacujem na tvrdnju prominentnog analitičara; „i uskoro na Balkanu“. Sa svoje strane, podsjetio bih da je već u jednoj sličnoj situaciji ondašnji ministar odbrane, Boris Tadić, po direktnom nalogu DŽozefa Bajdena - u međuvremenu potpredsjednika SAD - pripadnicima tada u martu 2004 godine prilikom organizovanih pogroma i lova na Srbe od strane šiptarskih ubica, pripadnicima još kakve-takve vojske, zabranio izlazak iz kasarni. Dakle, isti Boris Tadić, danas u funkciji predsjednika države Srbije, po mojoj je ocjeni daleko opasniji po Srbe na Sjeveru Kosova i Metohije nego u onim po Srbe ionako dramatičnim danima marta 2004 godine. Tada "samo" ministar odbrane, a danas apsolutni vlastodržac i Vrhovni komandant svih oružanih snaga, od armije do policije i šta još u te kategorije spada. Drugim riječima, kako za Srbe na sjeveru naše jućne pokrajine, tako i za srpske patriote unutar uže Srbije, preostaje samo: "uzdaj se u se i u svoje kljuse". A moralnu odgovornost snose oni Srbi u Srbiji koji dali ponovo svoje glasove za tu od Zapada i NATO-a izabranu i nametnutu srbijansku kamarilu i pripomogli da se učvrste na vlasti za sva vremena. Kao po katoličkom obredu pred oltarom, "dok nas smrt ne razdvoji". Jer je na poslednjim izborima propuštena poslednja prilika za smjenu tim putem. A od Dačića upozoravao čak i njemacki publicist i novinar J. Elzeser.
Preporuke:
0
0
10 sreda, 03 februar 2010 22:02
Jasna Simonovic
Pa, nisu Balkanci baš toliko ludi! A i imaju preča posla! Da pothranjuju podatke o silnim lopovlucima svuda po svetu...

Proglašavam Večiti Balkanski mir sad odmah! Pa nek se proširi po celom svetu, baš kao što se širi
prijateljstvo internetom...
Preporuke:
0
0
11 sreda, 03 februar 2010 22:57
g.loci!
@jasna simonovic,
"Pa, nisu Balkanci baš toliko ludi!"

hmm!
Ne sigurno,ne!!!(ironicno)!
mi smo ko "kosovodrvo".... tako bar ja ih nazovem, i kad sam "pijan",a i kad sam "trezan"!
....mi nismo bas toliko ludi,ali smo toliko "glupi"!
izgleda "ludilo" je postala moda(cool) i to u velikom stilu.
....
Preporuke:
0
0
12 četvrtak, 04 februar 2010 09:26
Jasna Simonovic
g Loci, onda smo na kpravom putu, kazu da bez "ludila" nema kreativnosti...

Nema tu ni Rusa ni Amerikanca ni Srba ni Hrvata ni Albanaca ni ovog ni onog koji moze da "potpali zlo" sem ako i sebi ne zeli zlo...raspirena istina npr o "Kosovodrvo" (where are all our international contracts gone?)dovoljna je da za pocetak i trezni bar zalijemo Balkan "Kosovovinom" ....Ko ce da pise sve te silne tuzbe kada su u virtuelnoj mrezi vec odavno napisane!

ps Samo da nam gdja Obama ne padne u ludilo diet vaganja, i to na sopstvenoj deci..U Beogradu se vec vaga koliko mleka sme dete da popije! Kud cete vece ludilo...
Preporuke:
0
0
13 četvrtak, 04 februar 2010 10:44
zoran
Srbiji ne preti opaqsnost od EU i Tačije nego od Tadića jer on radi sve u korist štete za Srbiju.Setimo se samo potpisa za ulazak Euleksa na Kosovo,pitanje Vojvodine sada Rezolucije o Srebrenici koja ako se izglasa ima Srbiju da košta milijarde i milijarde evra.I sada stavljanje Raške ili Sanđaka polako na političku scenu zahvaljujući nekakvoj regionalizaciji.
Preporuke:
0
0
14 četvrtak, 04 februar 2010 10:51
Branko
Ako Siptari napadnu sever Kosova, a Srbija ne reaguje slanjem svojih oruzanih snaga Boris
Tadic ce se poneti kao hladnokrvni izdajnik srpskog naroda, i izjednacice se sa Slobodanom Milosevicem, koji je ostavio na cedilu Srbe iz Krajine, koje je prethodno uveo u rat.
Preporuke:
0
0
15 četvrtak, 04 februar 2010 11:02
Miroslav Đukić
Kad su krajišnici, ranih devedesetih, govorili: "Beograd se brani u Kninu", mnogi su se u istom beogradu tome smejali. Pao je avgusta 1995. Knin,(dok su se nezainteresovani Srbi brčkali na moru i na Adi Ciganliji), a 1999. godine Beograd je bombardovan, Kosovo i Metohija su okupirani. Ko ni danas ne vidi uzročno-posledičnu vezu ova dva događaja, ne bi se mogao nazvati previše bistrim.
Sada, Srbija i srpsko pravo na Kosmet (ali i Vojvodina, Republika Srpska...) se brane upravo na mostu preko Ibra. Ko to ne vidi,ili ne želi da vidi, njemu nema pomoći!
Preporuke:
0
0
16 četvrtak, 04 februar 2010 13:29
zvezdarac
Na žalost, mislim da bojazan od sukoba na Balkanu nije neosnovana.

Zapadu je Balkan - čitaj "srpsko pitanje" - izuzetno važno. Pogotovu sad. Rat u Iraku i Avganistanu ne ide dobro, Iran i Severna Koreja su sve drčniji, od južnoameričkog kontinenta pod kontrolom Vašingtona je ostala samo narko država Kolumbija, Gruzije i Ukrajine više nigde nema u zapadnim medijima (proveriti na primeru srpskih medija) - obojene revolucije su trajale kratko, nezaposlenost u svim zapadnim zemljama raste, dolar je pod kineskom kontrolom, a arapske države pričaju o uspostavljanju svoje valute po kojoj će prodavati naftu. Ukoliko ne pokažu snagu čak ni u Evropi, odnosno ne nastave antisrpski - čitaj antiruski - projekat, potpuno je jasno da je NATO "puko ko zvečka".

A kako stoji srpsko pitanje? Rusi su ušli u NIS i rafineriju u Brodu, Kinezi ulaze u Kostolac sa preko milijardu dolara, priče o američkoj rafineriji u Smederevu su komične koliko i ime navodnog investitora Komiko (ne postoji na internetu), vlada Mirka Cvetkovića je potpuno nesposobna da ispunjava zahteve MMF-a, a Milorad Dodik je suveren vladar Republike Srpske. Dakle, zapad stoji loše i ovde. A para za svoja ulaganja u Srbiju i Bosnu i Hercegovinu na zapadu više nemaju.

Zbog svega ovoga se bojim da je izazivanje sukoba jedini put da zapad nastavi svoj posao ovde. Na eventualnu oružanu akciju albanskih snaga na sever Kosova Vojska Srbije sigurno neće reagovati. Bar ne dok joj je vrhovni komandant Boris Tadić. Takođe, Rusi još nisu postavili najavljenu bazu "za vanredne situacije" kod Niša. Zato je proleće 2010. možda pravo vreme za akciju. Preteće izjave dokazanih ratnika Tačija i Mesića svakako ne treba neozbiljno shvatati.

Nepoznanica ostaje kako bi reagovao srpski narod.
Preporuke:
0
0
17 četvrtak, 04 februar 2010 14:30
Jasna Simonovic
Branko ..teške reči...Da li ste nekada bili u ratu?Pa nije Milošević, koliko god neko bio njegov protivnik, bio vrhovni komandant JNA...Nije Srbija bila do "Karlovac, Karlobag, kako ono beše" već do AVNOJ-a!
A nije ni Tadić vrhovni komandant međunarodne zajednice, koliko god bio nesposoban za globalnu ekonomiju...
I šta je uopšte ovim autorima ovih dana da na nspm-u da prosipaju teme o ratu....

Možda je najbolje da odslušaju pesmu Waterloo...ili barem da odgledaju večitu "Kosu"...
Preporuke:
0
0
18 četvrtak, 04 februar 2010 15:32
milena ankic
Mozda ce opet neko da"zakuva" rat,gde bi opet ginula srpska sirotinja ali zna se zarad tudih interesa.Ti koji zakuvaju treba da budu na prvoj liniji a ne pod jorgan planinom ili zeninom suknjom.

U pamet se Srbi !
Preporuke:
0
0
19 petak, 05 februar 2010 11:34
Cernisevski
zvezdarac
Na eventualnu oružanu akciju albanskih snaga na sever Kosova Vojska Srbije sigurno neće reagovati. (...)
Nepoznanica ostaje kako bi reagovao srpski narod.

- To uopste nije nepoznanica. Ne bi reagovao nikako.
Preporuke:
0
0
20 petak, 05 februar 2010 13:31
Jelena
Nije Milošević srbe iz krajine uveo u rat. Dosta više sa tom propagandom. Ja sam sve to u krajini prošla. Da JNA nije došla svi bi bili pobijeni.
Plan za moje selo je bila obližnja krečana.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner